Tvättstugan

0kommentarer

Ja i dag är det full fart, har röjt upp här hemma och ska upp med massor av saker upp på vinden som inte har hänt.
Sen har jag sprungit som en idiot i tvättstugan, har nämligen tvättstugan från klockan 12.00 till 16.30 i dag.
Ska bara hämta sista tvätten nu sen är jag färdig så skönt!

Vi har hunnit ner på Brantingstorg till Apoteket där och hämtat ut mera ersättning till min lilla pojke!
Har varit in på Ica köpt Trisslotter till min kära pappa som fyller 45 år eller är det 44 ? Jag blir förvirrad, vet ej hur gammal han blir.
Jag vet dock inte vad jag skulle köpa så det fick bli Trisslotter och går nog förbi någon blomsteraffär på vägen får bli några blommor också.  

Så nu snart ska vi slänga i oss mat sen är det raka vägen hem till min kära pappa så det blir rätt så stressigt.

// Johanna

Kommentera

Publiceras ej