Torsdag!

0kommentarer

I dag har min mamma kommit förbi och hälsa på ett tag.
Sen skulle vi egentligen till Bvc men Sari som hon heter ringde och sa attt hon skulle hem till sina barn som är sjuka på eftermiddagen så vi ska dit på Måndag i stället.
Det ser jag fram i mot det var ett tag sen vi tog längd och vikt nu, ska bli kul att se hur mycket han har växt och gått upp.
För jag tycker han bara blir större för varje dag!

Det är helt underbart väder ute, vi går nog ut på en promenad om ett tag.
I går öppnade nya Ikea jag hade velat åka dit men vi får ta det lite längre fram sen, sen lär det ju vara fullt med folk också.

Jag ska inhandla lite nya saker till lägenheten, lite nya lampor,gardiner och lite annat till vardagsrummet och köket.
Vi fick en presentkort på julafton av T:s farmor och farfar på 300kr som vi ska handla lite för!

// Johanna

Kommentera

Publiceras ej