Flytten!

0kommentarer

I morse gick vi upp klockan sju, vi skulle nämligen hjälpa Min mamma och Pelle att flytta i morse runt klockan tio.
Det är så fin lägenhet dom har skaffat jag är lite avensjuk.
Dom har köpt en trea i Gränby, stort,ljust och jätte ljust exakt så jag vill ha det!
Jag kände mig hemmakär direkt på något konstigt sätt.

Vi blev ganska många som hjälpte till och flytta, det var min mamma, Pelle, Pelles son Mattias, Mattias flickvän och två av Pelles kompisar Arne och Malin. Det var hur trevligt som helst.

Flytten gick jätte bra vi blev väll färdiga runt klockan två så det gick ganska snabbt i alla fall.
Efteråt när allt var flyttat blev vi bjudna på Pizza som jag inte ätit på sjukt länge.
Nu har vi precis kommit hem och jag är helt sjukt trött, kanske beror det på det fina vädret och för mycket friskluft.

Jag måste bara tala om hur fint väder som helst, och skönt är det ute också.
Vi har varit ute på en promenad när vi var färdiga också och man vill bara vara ute hela dagen för att det är så skönt.

Jag lägger upp lite bilder i morgon, nu ska jag lägga mig ner och vila en stund sen ska vi nog bege oss ut och gå någon stund till!

// Johanna



Kommentera

Publiceras ej