Borta!

1kommentarer

                                               

                              Jag, Christopher och min mamma åker upp till Säfsen 090422 och kommer hem 090426!
                                                     Ska bli både skönt och tråkigt att åka upp, men det blir nog bra!



                                                          Hur ska detta sluta egentligen, det är väldigt jobbigt just nu!
                                                                         Jag har försökt men det här funkar inte!
                                                                               Vet dock inte hur jag ska göra?!

                                                                                                   // Johanna

1 kommentarer

Sofia

23 Apr 2009 08:50

Lilla gumman, vad har hänt? :( Du vet att jag alltid finns här för dig!<333

Kommentera

Publiceras ej