Vilken dag!

0kommentarer

I dag vaknade vi vid klockan 07.30, blev inte mycket sömn i natt så är sjukt trött.
Gick över till min mamma så hon kunde vara barnvakt en snabbis, medans T och jag gick upp till Gränby Centrum och handlade lite lunch och sånt. Det slutade med att jag hamnade på expert och var tvungen att handla "One tree hill" säsong 3. 
Nu väntar jag bara  på säsong 1 & 2 som jag beställt på ginza , som jag hoppas kommer snart. Då kommer jag sitta fast klistrad framför tv:en med en kopp choklad.

När vi hade kommit från Gränby gick vi och hämtade upp Christopher som slutade med att T fastnade framför wii en stund och jag åt min lunch som blev lasagne.

Och tiden gick så fort så klockan hann bli 13.15 och vi skulle vara på bvc klockan 13.30 och det tar 20 min från mig och T.
Så då blev det lite bråttom, så fick små springa och tur var det att det inte var någon där så kom in direkt när vi kom.
Vikten, längden och huvudformen såg jätte bra ut. Så det var ju skönt.

Juste när vi gick från mamma hörde vi ett barn, kanske 1 år? som grina, då hade mamman eller pappan ställt barnet ute på balkongen i sin vagn, själv! Hur kan man vara så dum så man ställer en ett- åring på balkongen själv och låter den skrika ?!

Nej nu ska jag sätta mig framför tv.en brevid T och mysa lite.

// J

Kommentera

Publiceras ej