Tisdag

1kommentarer

Hej !
I dag har jag och Christopher varit ute och gått och hälsat på min pappa på jobbet lite.
Det är väldigt skönt att bara gå ut och gå lite.

Sen gick vi tll min mamma och Pelle och blev bjuda på mat.
Det blev älgstek,potatis,gräddsås och lite grönsaker, så gott det var då.

Det spökar hemma hos oss, vi har hört saker och det har hänt saker.
Så mitt i maten ringde mediumet som skulle komma hem till oss.
Tompa springer hem för dom väntade utanför, och jag kom efter honom.
Så allt dom sa stämde verkligen. Väldigt läskigt.
Jag hoppas det blir bättre nu.

Nej nu ska jag,Tompa och Christopher gå och lägga oss i sängen vi är väldigt trötta.
Hoppas vi får mera sömn i natt.

1 kommentarer

Sofia

09 Dec 2008 20:45

Läskigt det där med spökandet.. Hoppas det blir bättre nu gumman! <3

Kommentera

Publiceras ej