Sista Julklappen!

1kommentarer

Var upp på Gränby en sväng i morse, jag, Tompa och Christopher.
Handlade den sista julklappen, sen var det bara hem och slå in. Och jag kunde inte hålla mig för att köpa något till Christopher, det blev lite kläder till honom.
Träffade på hans mamma,pappa och lillesyrra också, dom var där och köpte dom sista julklapparna.
Mycket folk var det, jobbigt och gå med vagn och ta sig fram ,och dessa långa  köer.
Det gäller att vara ute i god tid.

I kväll kanske vi skulle hem till min mamma och Pelle en sväng. Pelles son och hans flickvän skulle komma.
Får se om vi tar en sväng dit, dom kanske vill se Christopher.
 

Sen blir det mys framför en bra film, om Christopher sover så klart.?

// J

1 kommentarer

Sofia

20 Dec 2008 18:01

Skönt att vara klar med julklapparna :)

Jag förstår att du inte kunde hålla dig, det finns ju så mycket fina & söta bebiskläder :D



<3

Kommentera

Publiceras ej