Lördagen och Söndagen

1kommentarer

I lördags var det julmarknad på brantingstorg och vid salabackekyrkan.
Fick ett reklamblad att det var där och har aldrig varit på det tidigare så vi träffa min mamma och gick dit och kikade lite.
Sen mötte vi upp Tompas  mamma och hans 7 syskon.
Marknaden var inte så mycket att se.

Senare på kvällen blev vi bjuda på glögg hemma hos Tompas familj, och träffade hans farmor och farfar också.
Min mamma kom och hämta oss sen och så var vi där en liten stund också.

I dag söndag så blir det ganska lungt. Gick upp klockan halv 8 i morse för att Christopher ville ha mat.
Blev inte mycket sömn i natt heller så får ta och vila senare i dag.

Min mamma kommer idag och ska hjälpa oss att bada Christopher, då kanske man får chansen att vila en stund.
Sen hoppas jag att det finns en tvätttid i dag vid halv 5. Men det visar sig.

1 kommentarer

Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

07 Dec 2008 09:20

Ha en trevlig andra advent!



Om du inte redan deltar i min tävling där man kan vinna en väska till sin laptop, så tycker jag att du ska göra det nu.

http://junitjejen.se/2008/december/vinn-en-laptopvaska.aspx

Om du inte har någon laptop, så tycker jag att du ska delta ändå, eftersom väskan kan användas ändå till jobbet eller skolan.

Kommentera

Publiceras ej