Julafton 24 December -08

0kommentarer





I dag var jag,tompa,christopher, min bror och min pappa hos min kära mamma och pelle på julfrukost klockan 10.00.
Vi fick gröt och skinkmacka, det var väldigt trevligt.
Vi fick spela wii medans mamma och pelle dukade av bordet och efter det så blev det julklapps utdelning.

Jag och Tompa fick massor fina julklappar. Bl.a babygym åt christopher, kläder och lite sånt. :)
Vi fick pengar och lite saker till lägenheten.

Senare på dan fick vi skjuss av min mamma till min pappa och så firade vi jul där med min faster , två av hennes barn och min farmor och hennes man.

Där fick vi pengar, kläder till christopher av pappa, och så fick vi massor av annat.

Det blev väldigt mycket åkande, och ingen julkänsla precis.
Var Christophers första jul, inte för att han förstod mycket , men det var väldigt mysigt att fira jul tillsammans med honom.

Vilken fin bild jag fick på julafton av mina två pojkar. :)
God Jul!

// J

Kommentera

Publiceras ej