Hemma!

0kommentarer

Har precis kommit hem klockan är nu 20.05 och jag är hur trött som helst. Ska bli så underbart att få gå och sova om en stund.
När vi kom dit visste jag inte att min kära moster Gabriella, två av mina kusiner Maria och William. Marias två barn Gabriel 4 år och Ella 7 månader och min mammas morfar skulle komma.
Det var otroligt roligt och träffa Maria har inte träffat henne på 3 år, så det var trevligt.

Blir ju inte att man ses så mycket för hon bor i Gävle och min moster, g.farmor, g.morfar i karlholm.

När vi kom dit så blev det att äta nästan direkt, det blev allt möjligt, stek, potatis,köttbullar och brunsås som är så gott. Och annat gott fick vi. Har alltid fått det sen  jag var liten. Sen blev det glass och blåbär. Gud så gott det var är hur mätt som helst.

Nej nu ska jag ta och fixa till mig för att gå och sova om en stund.

// J

Kommentera

Publiceras ej