Annandag jul - Mellandagsrea!

2kommentarer






i dag vaknade vi klockan halv åtta, vi åt frukost och tog oss en sväng upp till Gränby Centrum för att handla en födelsepresent åt min kära mamma som fyller 41år i dag.
Var ganska svårt att hitta något, men till slut hittade jag något.
Hon fick ett par örhängen på guldfynd, och en cd:skiva "Our Christmas Shirley,Sonja och Sanna."

Sen gick vi och hälsade på Sofia Christopers gudmor, hon jobbade uppe på Gränby i dag på Polarn & Pyret.

Dét är ju mellandagrea nu så gick till expert och köpte kameran jag ville ha. .Dom hade sänkt ner priset så den kostade 3.499:- Är väldigt glad för att jag köpte den.
Ska gå upp till Gränby i morgon också och handla lite kläder.

I går var vi hemma hos Tomas familj på julmat och hans farmor och farfar var också där.
Det var väldigt trevligt, lite jobbigt att äta julmat hela tiden bara.

Nej nu ska jag gå och packa ner blöjor,tilllägg,nappflaska och kläder till Christopher, sen ska vi bli upphämtade och så ska vi åka till Tompas morbror på julmat också. Sen får det vara bra med julmat. Sen är det över med julmat .

// J

2 kommentarer

Sofia

26 Dec 2008 16:57

Så du shoppade lite grann iaf? :) Jag vill också ha en systemkamera, det blir så fina kort! :)

Johanna

27 Dec 2008 08:02

Aa det gjorde jag :)

Vet blir jätte fina kort.

Kommentera

Publiceras ej